16 травня Програма «Долучайся!» провела спеціальну подію під назвою «Як ефективно комунікувати історії про Україну за кордоном: роль медіа та громадянського суспільства» під час Х Львівського медіафоруму.
Захід відбувся у форматі панельної дискусії та «світового кафе», під час яких учасники, представники громадянського суспільства, поділилися досвідом й уроками, отриманими під час міжнародних комунікацій, а також простежили основні виклики та стратегії ефективного донесення інформації про Україну за кордоном.
«Для нас в Програмі «Долучайся!» важливо допомагати нашим партнерам посилювати голос України за кордоном та якомога ефективніше комунікувати її цілі. Наша спеціальна подія є важливим майданчиком, що дозволить організаціям громадянського суспільства переосмислити стратегічні комунікації та поділитися своїм досвідом й ідеями щодо ефективного просування України на глобальній арені, сприяючи посиленню міжнародної підтримки та наближенню перемоги України», наголосила Вікторія Черевко, старша програмна фахівчиня в Програмі «Долучайся!»
Серед основних викликів, які окреслили учасники панельної дискусії, стала потреба в налагодженні координації всіх сторін, що просувають інтереси України на міжнародній арені. Також вони зауважили необхідність врахування контексту й специфік країн та регіонів, в яких ведеться комунікація та, відповідно, фахову підготовку кадрів, які представлятимуть державу.
«Наша суб’єктність на міжнародній арені визначається здатністю всередині країни між собою визначити, домовитися та сформувати національну збірну», говорить Ганна Гопко, співзасновниця Міжнародного центру міжнародної перемоги (ICUV)
Учасники також наголосили на важливості використання «м’якої дипломатії», такої як популяризація культури та спорту, як інструменту комунікації на міжнародній арені.
«Культурні події мають величезний потенціл, щоб залучити додаткову підтримку для України. Наші дослідженя й досвід свідчать, що інструменти «м’якої дипломатії» добре спрацьовують та дозволяють налагоджувати комунікацію навіть в тих країнах, які є не зовсім дружніми до України або налаштовані скептично. Тому просування культури, спорту, тощо, на міжнародній арені – це гарний майданчик залучати нові аудиторії для підтримки України», стверджує Петро Дарморіс, Керівник команди PR та партнерств Brand Ukraine.
За фото дякуємо Оресту Філіну.
Повне відео дискусії дивіться тут: