Pact має на меті укласти контракт з постачальником маркетингових послуг для підтримки партнерів розміщенні історій успіху у ЗМІ, включаючи соціальні мережі (Facebook, Twitter) і месенджери (Telegram). Це має стимулювати участь громадян у боротьбі з агресією Росії, сприяти соціальній згуртованості під час війни та забезпечити залучення вразливих груп, які найбільше потерпають від війни.
I.ВИХІДНА ІНФОРМАЦІЯ
Pact є міжнародною НУО, що має представництва в усьому світі, місія якої полягає в забезпеченні систематичних рішень, які дозволяють бідним та маргіналізованим верствам населення заробляти на гідне життя, бути здоровими та користуватися перевагами, що їх надає природа. Pact досягає цієї мети шляхом посилення місцевого потенціалу, формування ефективних систем управління та перетворення ринків на фактор розвитку. Починаючи з 2006 року, Pact працює в Україні у сферах управління, розвитку потенціалу та охорони здоров’я. Спираючись на десятилітній досвід, ми вирішуємо ключові проблеми, що постають перед організаціями громадянського суспільства в Україні.
Цей запит пропозиції є частиною Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (Програма «Долучайся!»). Метою Програми «Долучайся!» є підвищення обізнаності громадян про громадянську діяльність та їхнє залучення до неї на національному, регіональному і локальному рівні.
До війни неурядові громадські організації-партнери ENGAGE зосереджували свої медіа- та інформаційні кампанії переважно на реформах та їхньому впливі на повсякденне життя громадян. Починаючи з 24 лютого 2022 року, партнери переорієнтували свої медіа- та інформаційні кампанії на теми, пов’язані з війною, зокрема на висвітлення зусиль у боротьбі з російською агресією та надання практичної інформації громадянам України про те, яким чином вони можуть підтримати ці зусилля. ENGAGE має на меті збільшити виробництво спонсорованого громадянським суспільством медіа-контенту про боротьбу з агресією Росії через надання підтримки щодо розвитку навичок сторітелінгу серед партнерів.
З цією метою Pact прагне укласти контракт з постачальником маркетингових послуг для підтримки партнерів розміщенні історій успіху у ЗМІ, включаючи соціальні мережі (Facebook, Twitter) і месенджери (Telegram). Це має стимулювати участь громадян у боротьбі з агресією Росії, сприяти соціальній згуртованості під час війни та забезпечити залучення вразливих груп, які найбільше потерпають від війни.
II. ОБСЯГ РОБІТ
Запитувані послуги мають бути надані у період з 20/06/2023 по 1/11/2023.
- Обсяг робіт
Ціль:
- Забезпечити розміщення історій успіху основних партнерів ENGAGE (або інших форматів історій, що чітко демонструють позитивний вплив роботи партнера на суспільство) у зовнішніх засобах масової інформації, щоб допомогти розширити цільове охоплення.
Завдання 1: Проведення індивідуальних зустрічей з основними партнерами ENGAGE, щоб визначити історії для розміщення та просування в зовнішніх ЗМІ (1 зустріч на партнера, принаймні 25 партнерів)
Завдання 2: Розробити комунікаційний план історій основних партнерів ENGAGE, включно зі списком зовнішніх медіа-платформ для розміщення історій із виділеним промо-бюджетом.
Платформи та канали можуть включати, але не обмежуватися:
- національні ЗМІ (від 50% до 60% історій) – НВ, Українська правда, Ліга, Цензор та інші;
- міжнародні ЗМІ – (від 5% до 10% історій) Guardian, BBC, Deutsche Welle та інші;
- соціальні мережі – (від 20% до 30% історій) Facebook, Instagram, YouTube, Telegram та інші;
- Інші релевантні веб-сайти, блоги та нові медіа;
- Інші релевантні комунікаційні платформи.
Гранична кількість історій, що можуть бути розміщені в одному медіа не має перевищувати 20% від загальної кількості. Бажано не об’єднувати історії у спецпроекти.
Завдання 3. Надати PR-послуги для забезпечення необхідної адаптації та публікації історій обраних партнерів ENGAGE (до 50 історій).
Очікується, що консультант розмістить до 2 комунікаційних продуктів від кожного партнера на різних комунікаційних платформах і каналах, щоб забезпечити широке охоплення аудиторії.
Завдання 4. Провести моніторинг ефективності розміщених історій. Консультант відстежуватиме ефективність комунікаційних продуктів партнера та надаватиме звіти, що мають включати ключові показники щодо потенційного охоплення, статистику та соціально-демографічний портрет охопленої аудиторії, тональність та контент аналіз коментарів; іншу інформацію, що стосується комунікації історій партнерів ENGAGE. Для відображення статистики переглядів бажано використовувати онлайн системи моніторингу.
2. Результати виконаних робіт
Детальний опис очікуваних результатів виконаних робіт наведено у Додатку 2 (Запит пропозиції на підтримку партнерів ENGAGE зі сторітелінгу)
III. ІНСТРУКЦІЯ З ПОДАННЯ
- Подання питань: Усі питання чи пояснення, які стосуються цього запиту, мають надаватися в письмовій формі на адресу dpavlov@pactworld.org не пізніше, ніж 17:00 годин 2/06/2023. Питання та прохання про пояснення, а також відповіді на них, буде розіслано всім, хто виявить зацікавленість взяти участь у цьому конкурсі.
- Технічна та цінова пропозиція
Вимоги до оформлення технічної та цінової пропозиції наведено у Додатку 2 (Запит пропозиції на підтримку партнерів ENGAGE зі сторітелінгу).
Подання пропозицій: Кінцевий строк подання пропозицій — 9/06/2023. Подання мають здійснюватися виключно в електронному форматі (PDF, Microsoft Word або Excel) на адресу ел. пошти dpavlov@pactworld.org .
IV. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Розглядаються лише ті пропозиції, які відповідають вимогам конкурсу. Для визначення найкращої оцінки за цим конкурсом застосовуватиметься процес вибору. Це означає, що кожна пропозиція оцінюється та отримує бали відповідно до критеріїв оцінювання та очікувань, наведених у Додатку 2 (Запит пропозиції на підтримку партнерів ENGAGE зі сторітелінгу).