Роланд Ковач: “Комунікації – це про політику”

Під час дискусії “Суперсила стратегічних комунікацій для громадянського суспільства в Україні: протидія викликам пандемії та орієнтири розвитку” у рамках IX Форуму розвитку громадянського суспільства експерт зазначив, що пандемія коронавірусу ще раз підкреслила політичну роль комунікацій, оскільки будь-яке повідомлення та дія автоматично будуть інтерпретуватися аудиторією як певний політичний маніфест. Саме тому поведінка та дії лідерів набувають особливої важливості.

Говорячи про те, в які комунікаційні проєкти слід інвестувати, Директор програми “Долучайся!” зазначив, що традиційні комунікаційні проекти не втрачають своєї актуальності, однак розуміння аудиторії є напрочуд важливим: “Розуміти аудиторію – основне завдання для будь-якого комунікаційного проекту. Це особливо актуально для ковіду. Треба розуміти не лише те, хто є вашою аудиторією, а й те, як ці люди себе поводять, де вони знаходять інформацію та як її споживають. Сегментація аудиторій набуває особливої ваги”.

Він також зазначив, що підхід “єдиного голосу” є важливим не лише для урядових комунікацій, а й для комунікаційних проектів в громадському секторі. “Проекти, які мають на меті знайти єдиний голос чи єдине обличчя, яке здатне знаходити спільну мову з різними аудиторіями також є дуже цікавими. Вони вже демонструють свою ефективність в різних країнах, наприклад у США”.

На продовження цієї теми експерт також зазначив, що цікавими є ті стратегічні комунікації, які здатні генерувати реальні зміни: “Покажіть, що ви можете досягати змін – впливати на зміну політик чи поведінку людей, їх залучення до важливих процесів у країні”. Він також підкреслив, що у часи пандемії важливим компонентом стратегічної комунікації є громадянська освіта – тобто, можливість через комунікації доносити до людей важливу інформацію, що розвиває їх громадську обізнаність та формує свідому поведінку.

На завершення дискусії експерт зауважив, що головним уроком 2020 року стала необхідність швидкої адаптації до змін та викликів, а головним завданням для комунікаторів – боротьба з інформаційними бульбашками та пошук правдивої інформації.

Generated by Fontastic.me