Олена Рибій: «Комунікація, заснована на даних, є більш сталою»

Старша програмна фахівчиня Програми “Долучайся!”‎ Олена Рибій розповіла про важливість використання надійних даних у комунікації під час Другого національного Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021.

Зараз, коли рішення потрібно приймати швидко, фахівці з комунікацій часто спираються на вже готову інформацію, яка може бути неповною або не відповідати наявним потребам. Така інформація також може бути маніпулятивною або некоректно інтерпретованою.

Тож більш розважливо спиратися на дані, які є «сировиною» для інформації. Саме там, а не у secondhand інформації криються інсайти, які можуть стати в пригоді при розробці комунікаційних рішень.

«Ціна помилки у стратегічних комунікаціях – доволі висока, і надійні дані якраз можуть допомогти мінімізувати такі ризики. Data-driven інсайти допомагають вам досягати потрібних людей у правильний час і з правильними історіями, і з більшою ймовірністю вплинути на поведінку аудиторії», – наголошує Рибій.

Шукати закономірності й тенденції у наборах даних, а потім пояснювати їх – це робота для аналітика. Далі – черга за фахівцями з комунікацій, які повинні знайти відповідну data story – ефективний наратив.

Такий підхід дозволяє стратегічним комунікаціям базуватися на реальних знаннях про поведінку, мотивацію, уподобання і потреби різних груп населення. Ця інформація резонує з думками і спостереженнями людей, тому добре сприймається і запам’ятовується. Дані роблять комунікації більш осмисленими та краще таргетованими. Як наслідок, комунікація стає більш сталою та стратегічною.

«Ваші меседжі, історії та кампанії, засновані на даних, краще впливають на аудиторію, тому що допомагають людям зрозуміти те, що вони відчували, але не могли самостійно сформулювати», – наголосила фахівчиня.

Олена Рибій проаналізувала декілька кейсів партнерів Програми «Долучайся!» Transparency International Ukraine, Anti-Corruption Action Centre, CASE Ukraine та Global Office та детально пояснила, як дані стали вихідною точкою для подальших інформаційних кампаній.

Generated by Fontastic.me