ІХ Форуму розвитку громадянського суспільства: Вікторія Черевко провела воркшоп з організації онлайн-роботи проєктів

Вікторія Черевко, регіональна представниця Програми “Долучайся!” у Харківській області, провела воркшоп “ONLINE MODE: мистецтво перетворення чорного екрану на залучену аудиторію” на харківському майданчику ІХ Форуму розвитку громадянського суспільства.

За час карантину багато організацій змінили підходи до проведення заходів, перемістивши більшість активностей онлайн. Налагодити віддалену ефективну роботу виявилося непросто: учасники стикалися з технічними несправностями, комусь було важко призвичаїтися до нової атмосфери та умов міжособистісної взаємодії. Проблеми виникали також із залученням учасників, їх тайм менеджментом та новими нормами спілкування.

Разом з цим, організатори масштабних подій не склали руки та швидко знайшли підходи до проведення подій в нових умовах. Вікторія Черевко навела приклад партнерів Програми “Долучайся!” із Всеукраїнської асоціації музичних подій, які змогли провести музичний фестиваль “Республіка” в грі Minecraft, де гості могли взяти участь як віртуальні аватари.

Навчальні онлайн-формати успішно застосовувалися і до цього, тож адаптуватися до нових умов змогли і великі навчальні платформи на зразок Української академії лідерства, які раніше використовували традиційний офлайн-формат.

Вікторія Черевко поділилася порадами, що допоможуть провести онлайн-заходи, які залучатимуть аудиторію, та ефективно організувати віддалену роботу проєктної команди:

  1. Вивчіть як Біблію етикет спілкування онлайн (зум-етикет, як реагувати на хейт, швидкі реакції);
  2. Робіть спільні фото на початку зустрічі, поки всі на адреналіні;
  3. Міксуйте формати. Як фокусник доставайте з рукава зумінари і фестивалі, квести і дискусії.
  4. Зміцнюйте зв’язки з учасниками. Як павук плетіть павутиння дружби в усіх доступних соцмережах
  5. Крадіть як митець. Сподобалось чиєсь – робіть так (з посиланням на автора)!
  6. Дистанційна команда потребує прозорості: у планах, активностях, ухваленні рішень.
  7. Знайдіть і підкресліть саме ті переваги проєкту,  які з’явилися виключно завдяки онлайн формату. Хизуйтесь ними!
  8. На березі домовтесь з командою про пріоритет каналів комунікації: які вимагають оперативної відповіді, а в яких лайкнути новий мемчик можна і згодом. Асинхронні команди мають право на життя!
  9. Найскладніше в онлайн «перекладається» людський зв’язок. Створюйте ваші нові онлайн традиції та ритуали, не забувайте, що за кожною аватаркою – людина: член команди, учасник проєкту або партнер.
  10. Проєкт онлайн – це не вимушена заміна офлайн проектам. Це окремий, самодостатній формат. Навчіться його «готувати» – і хай будуть з вами нові можливості.

На завершення воркшопу Вікторія Черевко на прикладі підготовки до онлайн тренінгу продемонструвала, які атрибути освітнього заходу зазнають змін при переході на онлайн формат, та поділилась практичними рекомендаціями щодо “перекладу” звичних методів на “мову онлайну”.

“Незалежно від формату онлайн чи офлайн, люди будуть залучатись тоді, коли нашІ заходи будуть наповнені сенсами, зрозумілими та актуальними саме до потреб аудиторії. Працюймо над цим, досліджуймо реальні потреби та запити, вивчаймо нові інструменти – і чорні екрани оминатимуть наші заходи!”, – підсумувала експертка.

Generated by Fontastic.me